نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
زیدان یا کلوپ بعد از الگری چه کسی سرمربی یووه خواهد شد ؟

زیدان یا کلوپ بعد از الگری چه کسی سرمربی یووه خواهد شد ؟

بنظر می رسد یوونتوس زین الدین زیدان، یورگن کلوپ یا دیدیر دشام را به عنوان گزینه های جاینشینی الگری سرمربی فعلی خود هدف قرارداده است.

 

به گزارش توتو اسپورت:

 

الگری سرمربی یوونتوس اگر تیمش نتواند از پس اتلتیکو مادرید بربیاید و از دور یک 16نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار برود شغلش را از دست خواهد داد.

 

این روزنامه در ادامه نوشت:

 

سه گزینه ی نهایی برای جایگزینی سرمربی یووه وجود دارد گه گزینه مورد علاقه ی رئیس آنیلی زین الدین زیدان است.

 http://www.juventus.ir/upload/extra/2019/02/JuiR1550244368ercdmv.jpg

 

هافبک سابق بیانکونری پس از کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید از هدایت این تیم استعفا داد و ترجیح داد مدتی استراحت کند.

 

در سوی دیگر یورگن کلوپ با وجود روابط خوب این مربی آلمانی و لیورپول یکی از گزینه های بانوی پیر است.

 

کلوپ 51 ساله دوبار عنوان قهرمانی بوندس لیگا با بورسیا دورتمند را بدست آورده و موفق شده با قرمز های بندرنشین با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان دومی را بدست آورد.

 

توتو اسپورت در نهایت ادعا می کند امکان بازگشت برای دشام به یووه همیشه امکان پذیر است حتی اگر جزو گزینه های اصلی نباشد ، توتو ادامه داد:

 

مرد فرانسوی با زیدان در یوونتوس دهه 90 هم تیمی بود همچنین او در آخرین قهرمانی بیانکونری در لیگ قهرمانان اروپا در سال 1996 نیز عضو یووه بوده است.

 

دشام در سال 2007 میلادی یووه را به سری آ بازگرداند و فقط به دلیل اختلاف نظر با هیئت مدیره باشگاه را ترک کرد همچنین او در جام جهانی 2018 موفق شد به عنوان سرمربی با تیم ملی فرانسه عنوان قهرمانی را بدست آورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: